اقامت دائم قبرس با خرید ملک

اقامت دائم قبرس باخرید ملک

اقامت دائم قبرس با خرید ملک

جهت اخذ اقامت دائم قبرس با خرید ملک باید حداقل 300000 یورو برای سرمایه گذاری داشته باشید و بتوانید حداقل 30000 یورو در حساب بانکی خود نگه دارید. درخواست اقامت دائم قبرس با خرید ملک تقریبا ظرف مدت دو ماه بررسی خواهد شد.

شما می توانید اقامت دائم قبرس با خرید ملک را به همراه خانواده خود دریافت کنید.

ب

اخذ اقامت دائم قبرس با خرید ملک

امکان خرید خانه در قبرس و اخذ تابعیت وجود دارد. اجازه اقامت از طریق سرمایه گذاری ملک به دارنده ملک این حق را می دهد که پس از 5 سال اقامت واقعی در قبرس، از مجموع 7 سال، برای شهروندی اقدام کند.

آیا می توانید شهروندی قبرس را بخرید؟

برنامه سرمایه گذاری قبرس به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می دهد که تنها در شش ماه از طریق سرمایه گذاری در ملک، شهروندی قبرس را دریافت کنند. این تنها برنامه مستقیم شهروندی در اروپا است که چنین راه ساده ای را برای اخذ تابعیت مضاعف بدون نیاز به اقامت با حداقل سرمایه گذاری 2,200,000 یورو ارائه می دهد.

آیا شهروندان غیر اتحادیه اروپا می توانند در قبرس ملک بخرند؟

اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد، اما روند خرید ملک در قبرس در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا بسیار ساده است. شهروندان غیر اروپایی مجاز به خرید ملک در قبرس بدون محدودیت هستند اما تا زمانی که خریدار سابقه کیفری نداشته باشد و شرایط لازم را رعایت کند.

اگر صاحب ملکی هستید چه مدت می توانید در قبرس بمانید؟

اخذ اقامت دائم قبرس با خرید ملک به این صورت است که پس از خرید ملک در قبرس، به طور خودکار تا 5 سال ویزای مولتی دارید. این ویزا به شما امکان ورود چند باره را برای اقامت تا 180 روز در سال و حداکثر 90 روز در هر دوره 6 ماهه می دهد.

آیا قبرس سرمایه گذاری ایده آلی برای ملک است؟

اگر به دنبال اخذ اقامت دائم قبرس با خرید ملک در این جزیره زیبا هستید، املاک و مستغلات قبرس کاملاً ارزش خرید دارند. با حداقل سرمایه گذاری 300 هزار یورویی، شما و خانواده تان نه تنها یک خانه دوم زیبا دریافت خواهید کرد، بلکه اجازه اقامت نیز خواهید داشت که به شما اجازه می دهد به طور قانونی در قبرس زندگی، کار و تحصیل کنید.

چگونه شهروند قبرس شویم؟

متقاضی باید طی هشت سال به طور قانونی در قبرس به مدت پنج سال زندگی کند تا تابعیت خود را به صورت قانونی دریافت کند. دراین شرایط، متقاضی می تواند حدود 4.5 ماه در سال قبرس را ترک کند. علاوه بر این، برای 12 ماه گذشته قبل از درخواست شهروندی، متقاضی باید به طور دائم در کشور زندگی کند.

مزیت شهروندی قبرس چیست؟

به طور خلاصه، مزایای اصلی دریافت پاسپورت قبرس به شرح زیر است:

آشنایی با افراد انگلیسی زبان، قوانین مالیاتی مطلوب، سفر بدون ویزا به بیش از 174 کشور از جمله اروپا و کانادا.

آیا قبرس مهاجرپذیر است؟

قبرس در واقع محل سکونت 1.2 میلیون نفر است. این کشور، اگرچه در مقایسه با جمعیت خود مهاجر زیادی ندارد، بیشترین درخواست پناهندگی را در سال دریافت کرده است.

چرا ملک در قبرس ارزان است؟

دولت قبرس به شدت هزینه های خدمات را کاهش داده است. به همین دلیل است که شما ملک ارزان قبرس را برای فروش پیدا خواهید کرد که کیفیت بسیار بالایی دارد. اما بهترین ویژگی آن این است که خدماتی مانند برق، آب و فاضلاب و غیره نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

آیا خدمات درمانی در قبرس رایگان است؟

مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی در قبرس رایگان نیست. هزینه های مراقبت های بهداشتی هم توسط دولت و هم از طریق کمک های بیمار پوشش داده می شود. اینها به عنوان پرداخت های مشارکتی شناخته می شوند. خدمات بهداشتی ملی قبرس سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی (GHS) نامیده می شود.

هزینه مالیات در قبرس چقدر است؟

سیستم مالیاتی در قبرس به این صورت است که مبلغ آن برای هر مالک به نسبت کاهش می یابد، به این معنی که نرخ مالیات برای مالکین کمتر می شود. برای اولین ملک با مساحت حداکثر 200 متر مربع، اگر به عنوان یک اقامتگاه شخصی استفاده شود، مالیات بر ارزش افزوده در قبرس 5٪ است، برای بقیه – 19٪. املاک ثانویه مشمول مالیات بر ارزش افزوده نمی شوند.

آیا قیمت ملک در قبرس کاهش یافته است؟

بانک مرکزی قبرس در گزارش فصلی خود از شاخص قیمت مسکن (HPI) گزارش می دهد که افزایش قیمت مسکن در سه ماهه دوم سال 2022، عمدتاً به دلیل افزایش هزینه های ساخت و ساز شتاب گرفته است.

آیا هم اکنون زمان مناسبی برای خرید ملک در قبرس می باشد؟

در سه ماهه اول سال 2022، تعداد معاملات ملکی برای اولین بار در 14 سال گذشته افزایش یافت. طبق گزارش ثبت زمین در قبرس، در سه ماهه دوم سال 2022، همچنان بالا است.

کدام ماه برای خرید ملک بهتر است؟

خارج از فصل زمستان، خرید ملک در پاییز می تواند برای خریدارانی که پول نقد ندارند ایده آل باشد. پس از پایان تابستان، فروشندگان انگیزه بیشتری پیدا می کنند. آنها معمولا قیمت های خود را پایین می آورند و فرصتی برای معامله فراهم می کنند.

آیا در قبرس مسلمان وجود دارد؟

مسلمانان حدود 25 درصد از جمعیت قبرس را تشکیل می دهند. این جزیره توسط ژنرال عثمانی لالا مصطفی پاشا از ونیزی ها در سال 1570 پس از میلاد فتح شد. این فتح از سال 1571 تا 1878 پس از میلاد، اسکان ترک ها را برای وظایف اداری، استحکامات نظامی و جمع آوری مالیات به همراه آورد.

کیفیت زندگی در قبرس چگونه است؟

گزارشی در مورد «شاخص کیفیت زندگی دیجیتال 2022» قبرس را در رتبه 37 جهان از نظر رفاه کلی دیجیتال قرار داده است که نسبت به نسخه سال گذشته دو پله کاهش یافته و از 35 به 37 سقوط کرده است.

چه نوع ملکی برای سرمایه گذاری بهترین انتخاب است؟

املاک تجاری

یکی از دلایلی که املاک تجاری به عنوان یکی از بهترین انواع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در نظر گرفته می شوند، پتانسیل جریان نقدی بالاتر است. سرمایه‌گذارانی که املاک تجاری را انتخاب می‌کنند ممکن است متوجه شوند که دارای پتانسیل درآمد بالاتر، اجاره‌های طولانی‌تر و نرخ کمتر نسبت به سایر اشکال املاک و مستغلات هستند.

شما برای مراحل اقامت دائم با خرید ملک درقبرس می توانید راهنمایی لازم را از شرکت ما دریم گیت دریافت کنید 


تماس با ما

پست قبلی

مهاجرت به قبرس

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه
EnglishGermanPersianRussian